loading...
ستاد حفاظت اجتماعی شهرستان دلیجان
مدیر سایت بازدید : 23 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)
من تعلم علم                 هركس دانش آموخت داناشد.

من ملك هواه ضل         هركس هواي نفسش بر روي تسلط پيدا كردگمراه شد.

من عجل ذل             هركه شتابكاري كردلغزيد.

من قل ذل                هر كه خودراكم گرفت خوار شد.

من اكثر هجر             پرگوه ياوه گواست.

من قنع غني             مردقانع توانگر است.

من قنع شبع            هركس قناعت كند سير گردد.

من ذكرالله ذكره         هركه ياد خدا باشد خدا ياد اوست.

من توكل لم يهتم       هركه توكل كنداندوهگين نشود.

من نسي الله انساه نفسه هركه خدارافراموش كندخود را از ياد برده.

من ذكرالله استبصر          هركه بيادخداباشدبصيرت پيدا ميكند.

من حاسب نفسه ربع      كسي كه ازخودحساب بكشدسود برد.

من لم يرحم لم يرحم       هركه رحم نكندرحمش نكنند.

من مات قلبه دخل النار     هركه دل مرده است داخل آتش است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد عملکرد سایت ستاد
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 43
  • بازدید کلی : 855